今日係2006年1月3日返學既第一日......返到去之後就要考試喇...'''' 仲要考成8日咁多.......唉'''係e個聖誕假期裹面我都冇咩點溫書...我 諗實有好多唔識la....... 今日好似係考...英文同地理....e兩科都唔係 好難姐...希望合格la'' -/\-