考左咁耐......終於都考完試lu........今日我地考數學, 得一科......好
早就放左學...考數學個陣時係吳sir睇.......個份卷有40題....全部都
係寫A , B , C , D個d好鬼簡單....但係我全部都唔識呀''所以就全部
亂寫...^^''....... 考完試之後我同阿喬 , 泡泡 , 朱玲 , 芝樺樺 .......個d
一齊係學校個到打排球!!打到成12點幾..之後就走左.....我同朱玲
跟住去左圖書館還書仲坐左一陣....到左1點幾我同佢去左天平買
野食...去左搵閔.......我地之後又去左打波....個陣時真係好好玩呀''
我地打到3點幾.....送朱玲去搭車...就返左屋企..打個隻手都好痛...-\/-''
|