2006 年 1 月 13 日  星期五

2006 . 1 .13 愉快

                        
                         今日我地學校放假唔洗返學....我今朝9點幾就起左身...12點約左阿喬
                         去打排球.......我地去左彩園劇場個到打...本身仲約左阿添佢地嫁''佢地
                         又話唔去..又話咩又話咩咁...就冇去到喇....仲有我地仲有約左朱玲阿閔
                         既.....朱玲佢又話唔去......=.=''個個都唔去....放晒我地飛機......只有得返
                           閔...佢話要接佢阿妹放學同食野wo......所以1點半先黎到....咁我同阿喬
                      就打住先la.....到左閔打黎佢話宜家出門口......唔知彩園劇場個到係邊......
                      我咪同佢講話係..watsons個到等佢...我同阿喬都等左佢好耐....咪諗住打
                      比佢lo...咁阿婆.話佢出左去wo....咁我地又等..........等左好耐......阿喬話好
                    肚睋...我地去左買野食....買完野食都唔見佢wo.....咁我咪又打比佢睇下
                    lo....點知佢阿婆又話佢唔係到...你唔好在打黎la....''咁講wo....我諗洗唔洗
                     咁呀'''''''''''''''''''打去無la la...又要比人罵...=.=''唉...咁跟住我地咪唔理佢lo......
                       我地又去返彩園劇場個到打波...打到都幾好玩...^^之後我地去左阿添屋
                         企玩.....去左佢屋企玩狗呀''佢屋企隻狗好得意嫁.....'''hehe....之後我地就走
                        左lu...'' 我返到屋企打返比閔原來佢話佢出門口個陣見到佢家姐...佢家姐
                           要佢同佢行街...又唔記得左我電話...就冇打比我...=.='''唉...但係我同阿喬
                           今日都玩得好開心...

« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 112 | »