今日阿sir話左個數學分比我地知''' 唉'' 阿sir話我係全班最低
既一個''佢吹la''阿廖都同我一樣呀''~阿sir仲問我洗唔洗打去我屋企
同我阿媽傾下wo''仲話唔係就留堂''補課wo.......=.='我都唔係好差姐....
大把人差過我la''好采有佢同我一樣姐''hehe!!之後我地放左學''我地係
學校個到打排球..........打到好似差唔多2點到'''我地見到肥超行緊過黎''
所以我地織刻拾埋d野走人'' 怕比佢罵la'' 仲咩孫報左幾次叫d人走''我地
都冇聽到''走左之後''''跟住阿喬話要同泡泡佢換返對鞋...點知泡泡同敏
b走左''之後阿喬打電話比泡泡''=.=''佢返左屋企''阿喬叫佢返黎學校..
佢唔返....之後阿喬就同左阿玉去嘉福''我地就係學校門口出面格黎
個到又打排球............ 一路打排球,,,一路等佢地....''佢地黎左之後我地又
打左陣排球....跟住我地見到有一嫁車''唔知邊個提意話玩'' 搵d人企上個
嫁車上邊'' 搵D人推車...個人就攝影''^^'''佢地係到扮鬼飄過....哈哈
哈''真好鬼好玩..;;''到左3點幾個陣...我地見到BR ’’我地就走左
lu...今日真就好開心也..
|