2006 年 1 月 17 日  星期二

2006 . 1 .17

 

                      今日阿sir話左個數學分比我地知'''  唉''  阿sir話我係全班最低
                    既一個''佢吹la''阿廖都同我一樣呀''~阿sir仲問我洗唔洗打去我屋企
                   同我阿媽傾下wo''仲話唔係就留堂''補課wo.......=.='我都唔係好差姐....
                 大把人差過我la''好采有佢同我一樣姐''hehe!!之後我地放左學''我地係
                  學校個到打排球..........打到好似差唔多2點到'''我地見到肥超行緊過黎''
                所以我地織刻拾埋d野走人'' 怕比佢罵la'' 仲咩孫報左幾次叫d人走''我地
              都冇聽到''走左之後''''跟住阿喬話要同泡泡佢換返對鞋...點知泡泡同敏
                b走左''之後阿喬打電話比泡泡''=.=''佢返左屋企''阿喬叫佢返黎學校..
              佢唔返....之後阿喬就同左阿玉去嘉福''我地就係學校門口出面格黎
            個到又打排球............ 一路打排球,,,一路等佢地....''佢地黎左之後我地又
            打左陣排球....跟住我地見到有一嫁車''唔知邊個提意話玩'' 搵d人企上個
             嫁車上邊''  搵D人推車...個人就攝影''^^'''佢地係到扮鬼飄過....哈哈
             哈''真好鬼好玩..;;''到左3點幾個陣...我地見到BR ’’我地就走左
                  lu...今日真就好開心也..

 

 

« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 112 | »