唉..今日好慘呀''比人記左個缺點呀......最慘既就係阿廖 比人停課呀''' 唉..我講我點解比人記缺點先喇 !!! 係因為'''係上課時借排球比人玩...'' 車..個陣時都仲未上堂既.. 個個咁既阿sir分明就係針對我地班既...''' 唉......我都唔想講喇.. 吾講喇''.................._____ ____''