終於都拎左成績表lu...'' 哈哈...我阿媽返到黎好采冇鬧我姐...;;佢唔單只冇鬧我 仲對我好好添呀...阿嫻佢好勁呀...佢全班好似第4呀...勁呀...全級好似....唔記得左lu.... 總之就好叻喇'' 係icq到阿嫻同我講話見到我地班個個吳sir著得好樣....估都估到喇...... 成個柒頭咁..