今日10點幾起左身--刷牙煮麵食..之後開電腦睇日劇..睇左成3個鐘''
跟住3點幾家姐叫我倍佢出去買鞋--換衫就出左去..去左火車站搵家
姐個FD` 之後去左D鞋店到睇..都冇對令既`@\/@跟住去左名都` 見到
丫彤..同佢嗨左佢就走左---去到名都..我家姐見到對令就買左;; 試都冇試
就話買38..*□*''佢話實岩..之後去左買襪,,見到玲玲同丫琳__又同佢地嗨
左--之後就走左..到左5點幾番到屋企..我家姐就試下對鞋* 點知吾岩..HE`
佢大細腳XPP=]*之後太大..佢拎番番去換-(00)-''佢叫我倍佢出去..我冇理到
佢..就沖涼* 之後食飯..食完飯去左丫婆屋企拎野..番到黎又沖涼*睇左陣日
劇都已經12點幾..勁眼訓..跟住就訓左* 聽日番學LUU--吾知同邊個一班呢`!
|