今日吾駛番學`訓到12點半至起身--之後個`喉龍` 勁痛..話左比丫媽知.. 佢話喉龍發炎丫` -W-'' 話要食白粥..-/\- '' 冇出到去.. 之後又訓左陣教--
到左5點幾丫媽叫醒我..出左去粉嶺倍家姐買PE 3 ..買完跟住番上水食野` 去左維芄食野--食扒也--食完之後個喉龍好痛--鳴..番到屋企沖涼食藥`
打埋日記就訓LUUUU*