今日1點幾出左去食早餐--食完行左陣就番左屋企`
4點幾開電腦睇日劇`WOO勁好睇呢XDD`睇到8點--食飯` 比左家姐玩電腦`-W- 之後沖涼` 睇左陣電視吹頭..到家姐
比左家姐玩電腦`-W- 之後沖涼` 睇左陣電視吹頭..到家姐
沖涼` 到我玩--HEE*玩到9點-- 跟住打日記--XPP`
跟住打日記--XPP`