今日同丫喬番學`番到學校--打左陣波!`之後要早會`又系熱死人-_______-`升旗要望住個太陽個邊--FUNCKK`跟住第一堂上科學`勁好笑LOR!`BR都玩煲LAR`XPP*又講佢細個D野`好好笑也--
到左第3 堂PE`出去跑左3 個圈`之後陳太話要睇我地既起跑動作`旦旦波做得勁柒*____*`卡*做完自由活動`同丫緣丫玉佢地打波`丫喬陳太HELP佢玩鐵餅`我地自己打--好好玩唷`
上完PE堂成身汗`買野飲!`打左鍾--上去問人借英文`點知個個都冇--仆街丫!*)=`又比MISS奶記名`-(000)-`
之後放學LUU`跟住個幾堂吾洗上午`早放--諗住去名都食!`點知有好人-!去左M記坐左陣--去左第2間野個到食`吾知叫咩名!食完送丫喬番屋企!`之後自己坐270 番屋企業`*番到屋企勁悶--同左個小學FD去區場跑步!*\/*`
|