今日1 點幾出左去區場同朱LING跑步`我系巴士站到等佢`見到人巨冇拎波!`-\/- 冇得打波`去到換3 `跑左個圈`之後又去左200 米個個起點到跑`又系冇氣!`唉*跟住去休息朱LING買左支水`見到翠怡--同3 個男仔一齊-________-`休息完`去左100 米個到跑左幾次`
到左4 點幾到--換3 去買野飲`番番去區場個邊個個籃球場到打籃球@\/@`HEE`有幾次我都川針丫`打到6 點就番左屋企LUUU!`XPP`