今朝又系好似平時咁6 點幾起SUN--正好之後出門口`番到學校打左陣波` 又要集隊-(00)-`熱L到仆街`上到課室第一堂上MATHE`有借BOOKK!!`吾洗比 佢彿`成堂系到睇漫畫`HEE!`* XP`之後個D都冇咩野`-______________---到左LUNCH 去左美味買野食`食完之後打波`到左第7 堂歷史--冇借到BOOK要企*___________*` 到左放學--打左陣波`跟住4點9就走左LUUU!`