今日起SUN玩電腦`跟住同家姐出左去食野-- 倍佢去左剪頭髮`都剪得幾OK LAA!!` XPP!*剪完 之後`家姐同FD去唱K--番到屋企`吾知點解開吾L到 電腦LO--悶悶..開電視睇`有睛天PIGPIG做唷`呵!!`*好睇喔 跟住都冇野睇`訓左陣 6點幾出左去食DINNER`食KFC也-- 之後見到保恩`同人傾左陣!` 番屋企個時--去左買野食`XDD!*