今日7點鍾起SuN` 整好左* 等丫緣打黎就出左出門 -!` 今日要集會--講左好多旅行D野‵ -\/- 悶 ..
經工` 做作業* 做成4板 __FUCKK!!`*
地理` 都系做作業-- 悶呢 -....-`
英文`MISS 黎冇番__有個代課MISSS黎上` 都幾好玩喇 --
中文` 做作文-----寫我最喜歡的人`我寫左大東喔 * XPP-!`
--LUNCHH--` 同aR緣 * Ar怡`CHILING`去左美味買野食`* Ar怡勁好笑lOR`=P
音樂` 考試 ---吹笛!!` 同AR緣 吹* 36分 -] 緣35分 ---同完aR緣吹完之後到同Ar喬吹`吹到超快 *33*`ar喬37分呢-_-`
`放學--打左陣波`4點鍾走左 --同aR緣ANd泡泡去買 3`行左勁耐`跟住睇中左件嬲`都OKK喇---買完之後送左佢地去火車站之後 就番左屋企LUUUU`--*
THzZ -aR緣ANd泡泡呢`xD*
|