2006 年 10 月 9 日  星期一

2006-10-9

今日陸運會也!`* 7 9出左門口等泡泡佢地`去到區場個到`企左陣之後--就集隊`跟住點完名女童軍個D可以入去先`我冇帶 3*佢地又個個都有帶`泡泡冇帶又上左去-!] 得番我自己去左跟衣室到等佢地`等左成30分鐘呢-_____-`FUCKK!!!!-]佢地企完之後就上左去--`到左10 點幾到就參加 100 米`同朱LING去左換 3!`跟住就去左100 米個到報道--拉筋*到丫喬跑`好似第 2 唷!`XDD*跟住到我跑`HEY!* 第1`吾知有冇得入決賽呢`

到左食LUNCH`同丫怡` 丫君 `丫喬佢地去左丫君E媽個間野到食`食左魚旦AND燒賣-!好味也`食完之後去左個個公園到玩左陣`要集隊**2 點就開始200米AND 跳遠`同丫緣去左換3 *之後去跳遠個到報道`同個丫SIR講話要參加 200米`佢話你地跳埋就比我地去`到我跳左`丫SIR又吾L比走WOR`話要跳多次`跳完之後入左圍`跳完跑去200米個到`差D就冇得跑-!`好釆丫SIR比姐*我同丫玉仲有個陳容容跑-`我跑第2 `丫玉跑第1 `我仲差D仆街呢-_____-"""""""跑完200 之後又要參加接力`累死人*\/*`點知仲差個男仔LOR`跟住好釆都搵吾姐`我地班跑第3`卡*跑完番番去跳`每人要跳3 次`計跳得最遠個次`HEY*我第一唷*HEYYYYY`

跟住就放學`又同左丫怡` 丫君`丫喬去左佢E媽個間野到食豆腐花-!*仲坐左陣`之後就番左屋企LUUUUU*  番到屋企沖涼`之後就訓LU*今日好累也`!*

« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 112 | »