2006 年 12 月 3 日  星期日

2006-12-3

 

好耐冇打日記了`----------今日打番**

 

今日約左aR緣去旺角*-10點幾起左sUN` 玩左陣電腦!` 12點 幾aR緣打黎*整好左出去火車站等佢上到車aR緣話好想嘔`* 之後去到大學站落車 ` 嘔左--見佢勁辛苦咁@\/@` 過左陣* 上番車` 到左旺角--先去左旺中`差不多行哂成日旺中都冇睇岩* 跟住去左買襪黑色的 -\/-`` 之後我同aR緣買左件褲* 去左跟衣窒到是--!!`aR緣吾系幾輸服`坐左 10分鐘左右-___________-` 跟住aR緣睇中左件 3 買左*都OK喇--行完之後去左花園街到行 ` 都冇系岩!!!` 到左5點幾坐火車站番歸` 過左陣--aR緣又話好想嘔要落車`落左車等左成2班車先上番車-!! 到左粉嶺aR就走左LUU`

 

--------------------- 番到屋企-----------------------------

 冇人系到`諗住落街買野食* 好凍凍凍凍凍!!!!`冇落到 ..自己煮野食*沖涼--之後開電腦睇花樣呢``

 

      

                

« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 112 | »