今天番沒下雨`旦遲了到`-______-* 放學又要留堂`
經工`做作業喔`跟住講故事呢`XD
地理`聽MP3耶`*\/*
英文`聽MP3訓了`
中文`在吹水呢*
-----lUNCHH了`*
到了美味買野食`下雨喔`好采有拎姐`=]
音樂` 考唱歌* 同a緣唱` 剛好25分呢`
`放學了*---
在了a怡家`旦hO快就走了`之後泡到了我家`老MO番黎`我地就走左`去左火車站拎飛比後援會D人`佢送左個飛字比我呢`
很美`謝喔* XP* 跟住送泡泡去搭車`之後番屋企了`*33*
` -------*
|