今天是星期 4* 不用上學--`訓到成 1 點先起SUN-.....-`起SUN整野食!`開電腦玩* 睇花樣 喔`很搞笑呢大東 ♥` 之後出左去還漫畫 -!` 番到屋企--看了陣電視 =)`老母出左接 aR妹--` 叫佢去大快活買了雞脾 AD紅豆冰給我唷` XD 食完沖涼------!` 又看花樣 ___ __ _ 家姐番黎了` 又借了漫畫` * 8 點多了-- 食晚飯!` 食粥呢 - ) 好味` 跟住上左大東後援會見到 12月17日飛飛來港的當日會來大埔喔* 超開心呢!!!` - ]
在太和政府合署有得拎票___ __ _ 吾知系邊 -\/-` 打比老豆叫佢幫我拎` 同泡泡傾左陣電話`這天一定要啊! - XPP* 旦泡泡話1 人只可拎 2 張的_ 算了` 也叫了家姐去-* `傾到 10 點多` 幫妹妹沖涼 *
|
希望聽日仲有票NA` 飛飛我來了-`
超期待 12 月17日呢 --- *333*`
超喜歡你___ _大東♥`
 |
|
|