今日係2006年1月3日返學既第1日!!返到去就要考試lu!仲要考8日咁多呀''唉..... 不過係e個聖誕假期我都冇咩點溫書..^^''所以今日考試唔係幾識......今日考英 文同地理...咁英文都識識地既.....希望都合格la!!