今日係2006年1月3日係返學既第1日!!一返到去就要考試lu!.....係e個聖誕假期我都冇咩點溫書..^^'''.....
今日我地考英文同地理!!!地理卷好難有好多唔識呀''我諗e份卷一定肥緊.......唉....希望合格la....