2006 年 12 月 17 日  星期日

2006-12-17

今天就是音樂會了--!`

今朝6點起SUN整野`之後開電腦玩左陣* 8 點到就出左門口__ _ _` 我同泡泡去左太和個m記到食野`之後就去左排隊`等了3點幾鐘到就入場luu` 旦飛飛3點幾至黎`系到尻坐-\/-` 等左好耐__ _ `終於都等到佢地黎了`hO多飛飛D FANSS`落哂去下邊個到`我AD 泡泡企系到`飛飛佢地出場了`全場勁HI-______-`D人企哂起SUN`影都影吾到相/___\`佢地唱了只對你有感覺 AD 夏雪`XDD* 唱完佢地就走左了`我地也一齊出去`見個大東企左系嫁車到對住D FANS影相呢`超開心`XPPPPPP* 跟住就追吾到LUU`坐火車站番HOMEE!!`- ]

---`

 

« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 112 | »