今日12點幾先起SUN ---` 同宜媽去食野 ` 番上水!=]買左D野番屋企 * 累-______-`訓
6點幾去左AH 婆屋企食團年飯 `有好多利是喔` 正YA! XD` 跟住同表姐個D玩魚蝦蟹`DIU 輸左$$30-\/-`11點番左屋企了`
END`---