2007 年 2 月 13 日  星期二

2007-2-13

今日AR YUEN打來就出門口`旦我遲了一會才出!`要AR YUEN等了10分鐘 =( `對不起喔`

  中文 ` 做功課* 訓了會=P`

  英文 ` 去左電視窒睇電視!- 睇到3個字都冇lOR .___.`

 地理 ` 問了a嫻借書*\/*

 數學 ` 測驗喔::: 都ok識na`

 ``` lUNCHHH 了`*

 去了看朱古力`之後買SUSHI番學校食`

 家政 ` 整野食*33* 有個人冇買到野食冇得整./\.`MISS lO教我地整` 我地坐系到睇`超悶INGG`'坐系到訓左.____.` 打鐘就整好` D野好臭`.33.冇食到就走左!!!`=]

跟住番左屋企換3` 去ar YUEN屋企教我整朱古力`去左買朱古力`我買了3盒而已啦`ar YUEN買了6盒`-__-買完就上了她家`開始做lUU`整熔D朱古力 *` 好似好簡單咁`整熔左D白朱古力之後` o即左D紋落個模到`好令lOR`

7點幾就走左lUU`番丁屋企整朱古力`用左半盒都整吾到`. \ / . 沖完涼再整` ' 終於都整到了啦`蠻開心的=)`整到11點幾`  累````  訓了`XDD   

                                     `LKM =P

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 112 | »