今日同ah yuen 一番到課室一陣之後就比林SIR罰左落1樓企成日`-\/- 因為琴日走留堂` ----超悶悶悶悶`聽MP3 時間過得真快ya` 小息叫旦旦波買野食`-____- 食完又企過` [支力] --- -- -聽歌訓了`*
-- -- -- - -- - - --- - --- - -- - - ---- - -- - - -- - -- --
````lUNCHHH了`*\/*
同[PUI]` [yuen] 去了彤屋企食`走時以1點40分了`OMG!!`飛的番學校` 個工友見到我地跑住番黎學校`佢冇當我地遲到`謝喔`*\/* 點完名左去罰企```` 罰到4點幾` 跟住打左陣波` 就走了`
|