今天本身約左[ PUI ] 7點在火車站等的`PUI 6點9打黎我先起SUN`*\/* PUI叫我吾洗去了`我想她生氣了`-/\- 真的對不起YA`我訓到12點先起SUN`-___- ` 叫了M記食`煲 [ 終極一班 ] XD`
7點幾出左去食飯` 去了維苑食` DIU``` d人服務太到超差l0r`.\/. 叫佢比水佢就比叉`ON的`X) 8點幾就番屋企了`-\/-
LTYLLKM``X)