今天7點55分才出門口`-___-上學時見到他`XD
普通話`:: 超悶` `3`
歷史`::: 丫SIR怪怪的`*v* 呆了一堂`
小息`--- - -- a喬嘈陳凱妮`-v-//冇野睇ga`
數學` 也是呆了2堂吧`/__\
英文`* a緣哭yaa` 很討厭你呢`整到a緣喊`#%XY#..
- - - - - --- --lUNCH`*
同a yuen`a kwan` a lOK` 王子到了彩園食` XD 又看
到[他]了`HEY*`
ART`' -- 同了[ yuen ] 一組`聽歌就過了2堂`-___-
放學`-- -- - * 同a緣坐了70k番屋企`!
ps`:: a緣不要哭吧`/3\ 吾好整理佢啦`超煩呢佢`-v-
|