今日7 點3 先起SUNN !`* 好蔥忘咁整個頭 -\/-` 等a 緣打黎就出門口lUUUU *
---番到學校` ! 要集隊` 見到 雯雯同佢講左句生日快樂喔` XDD*
1.2 ) 科學---` BR上`做左hO多板作業呢 *33*`
3.4) PE`又要跑成2個圈 *吾過 7 分鐘要跑過呢`呵--`我6分42` 吾駛跑過=P* 跟住打排球--`
5.6) 英文* 小息買左個珍珠雞 AD 維他奶上堂食--`好味XDDD*
`LUNCHH了---*
同a緣 AD泡泡去左食豆腐花`跟住去左彩園買紙`之後番左學校了___ __ _`
7.8) 數學 - ]`做功課喔-______-` 悶耶 *!`
*放學--`
番系學校打排球* 4 點鐘`a緣 AD泡泡就走了` 跟住同雯雯個D玩數字球`陳蓉 ad 陳凱妮輸左`要掟屎忽xp*我勁大力掟到陳蓉個頭-..-`佢喊lor` ON 尻的@\/@`
跟住倍a 靈去剪頭髮*都幾好`好過之後` 本身諗住去華明拎番d野` 旦太夜冇去到*\/*`之後坐小巴番屋企`
*番到屋企--`
同泡泡傾左陣電話`跟住沖涼* 沖完涼出黎`有睛天PIG PIG做唷` --睇完食壽司*有三文魚食耶`XPPP*
之後打日記---` ------ENDD*
|