|
|
| 2006-9-13 |
|
今朝7點半出左門口、落好大雨--番到學校成隻腳都濕哂` FUCK` -W- 冇得打波-/\-`
第一堂上科學`BR教,, 冇帶作業比佢記左名`之後上PE--同 E ` G班上,,整D回條整左成大半堂`得番3個字時間:::咩都冇玩又換番33`
到左差吾多LUNCH`紅色暴雨可以走得--點知又轉番黃色`-(00)-'' 冇得走`跟住去左美味買麵番學校食` 食完之後上番課室`` LUNCH之後上數學` 我同丫喬`丫君AND丫緣系到玩--比MISS刁鬧`跟住我摺飛機玩`又比佢鬧`鬧左成3次` 33次都是鬧我的-_______-` 妖` 之後MISS刁出D數系黑板到比我地做`22次都是做丫喬` =] XPP `
放左學--打排波打到4點走左` 倍丫喬去美味買野食`之後佢番左屋企---走個時勁大雨` 諗住搭2 7 0 番屋企` 等左成4個字`頂.. 上到車`很多人呢--之後有個男人坐左系我格黎--佢勁臭囉` 佢由上車望到我落車--之後我咪啤尻住佢囉`跟住佢就走左`
番到屋企之後成身濕哂` 沖涼--跟住訓左陣`
7點幾食飯::玩左陣玩電腦`` 跟住打日記***
|
|