今朝11點幾起左身--丫媽吾系到` 我同丫妹買野上黎食`
到左3點幾丫媽番左黎---買左D麵包番黎`之後玩電腦-- 到左6點幾出左去食DINNER . . .-__________-`去元綠到食唷`` 食完之後去左許留山買野飲`` 番左屋企岩岩好8點'' 睇側田 音樂會:::HEE好好睇也!`睇到10點幾--跟住睇左陣日劇` 之後就打日記-*___________*''