2006 年 9 月 1 日  星期五

06.9.1

 開學喇`今朝7點鍾起身--刷牙--換3--整頭髮---7點5出左門口''帶丫妹去留下
搭校車__之後行去火車站到等朱LING`見到佢..跟住一齊行番學``番疽學校門口\\
見到丫緣佢地..丫緣話我知..我同佢一班..HEE*  讀F班;;仲系胡SIR做班主任..-_____-
之後番到課室..同丫緣坐=]派左好多野..之後小息---勁多人買野食..仲要排隊
TIM@\/@''
好釆有人冇幫我買到姐`跟住去左禮堂`好釆半個鍾姐* 之後左番左課室---簡班長同埋
咩班會個D..之後調位** 都冇調到我地既..*____*'' 放學LUUU` 系學校打左陣波..打左12點
幾走左**我同朱LING倍丫喬去龍豐買野---跟住丫喬就走左..我同朱LING去搵敏B佢地`
吾記得左邊個話想去紅場打波之後行到去名都個到..又話吾想打`我趕時間番屋企就走左**
 番到屋企`家姐番左黎..問我仲咩咁耐至番--我話倍個朋友去買書..之後冇理到佢*`
番到屋企好''累''同好眼訓..開冷氣..沖涼之後就訓左------------

« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 112 | »