今日我同阿媽個d....去左睇戲..睇king kong呀''去左個到之後 ~ 個到有好多人呀''我地排隊排左好耐.....我地買左5點鐘!!係五 點鐘之前我地去左行街!!買左好多野呀.......到左五點l 我地入 場睇戲''''套戲開頭個半個鐘唔係幾好睇''之後後邊個d就真你 好好睇呀''冇邊度唔好睇ga~睇完戲都已經8點lu!~套戲長就真 係長左d既~之後出到黎有好多人係到喊呀''都真係幾感人''個 隻猩猩死左呀~好慘呀....鳴鳴....TVT