2005 年 11 月 30 日  星期三

2005.11.30 愉快

 

今日朝早我同閔一齊去左阿喬屋企樓下等佢.  . . . 咁我地就一齊去惠康買 
d零食!!買完之後我地就見到阿添,文同剛三個!返到學校我就見到
有d人冇著便服!係學校門口阿添佢就係到影相.  .  . . . . .  .終於都到左旅
行個個地點lu∼原來我地係第一班到呀!個到有好多個燒烤爐....
d老師仲話可能冇爐!∼都不知有幾多呀!!!!我地冇比錢都有得燒. . .
-\/-''我地去到個到∼打排球..好好玩呀!仲有呀!我地成班爬左上棵樹到
呀!個到需然唔知有冇野玩!但係都好好玩!><’’我地仲影左d相呀!
HEE\\
 

« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 112 | »