2005 年 11 月 24 日  星期四

2005.11.24


今日我個班[ 班際足球比賽 ] 呀!係1D對1E∼我地班出賽既人有5個人!
添,榮,張智明,牙崔同 李志剛!佢地係LUNCH之後個小息開始比賽, 比
賽開始lu∼我聽人講話入得最多波既人係謝嘉榮同李志剛呀!!!勁呀!><
好似係5比4WIN左,,(係好似,唔知係咪)之後聽日決賽. . . 希望又會WIN la∼

 

« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 112 | »