今日我個班[ 班際足球比賽 ] 呀!係1D對1E∼我地班出賽既人有5個人! 添,榮,張智明,牙崔同 李志剛!佢地係LUNCH之後個小息開始比賽, 比 賽開始lu∼我聽人講話入得最多波既人係謝嘉榮同李志剛呀!!!勁呀!>< 好似係5比4WIN左,,(係好似,唔知係咪)之後聽日決賽. . . 希望又會WIN la∼