2005 年 11 月 25 日  星期五

2005.11.25

今日既決賽係係放學,係音樂堂個時,阿李志剛座係我格黎,我同佢講  :   你琴
日好勁WO...入好多球呀!!佢話 ;;  [ 我係咪好勁呢 ] !_.__扮哂野咁 .   . . .  . .我又
廢是話佢扮野la!佢為我班真光嘛><到左放學,我要女童軍呀!睇唔到比賽. . ... ... . . . .
真係慘!我地女童軍得4個人咋!!=.=其他人去左唔得閒!!∼但係比賽
都win左呀!!haha∼

« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 112 | »