今日既決賽係係放學,係音樂堂個時,阿李志剛座係我格黎,我同佢講 : 你琴 日好勁WO...入好多球呀!!佢話 ;; [ 我係咪好勁呢 ] !_.__扮哂野咁 . . . . . .我又 廢是話佢扮野la!佢為我班真光嘛><到左放學,我要女童軍呀!睇唔到比賽. . ... ... . . . . 真係慘!我地女童軍得4個人咋!!=.=其他人去左唔得閒!!∼但係比賽 都win左呀!!haha∼