| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2011 年 1 月 22 日 星期六  |
| 2011-01-22 | 分類: 未分類 | 升左中四已四個月了~
才發覺今年懶左~
冇咩心機上堂~
成日訓教~
諗返中三就算點我都堐落去
唔會比自己訓~
唔知點解今年總是堐不到~
五堂之中有三四堂都訓`~
聽日家長日啦~
張成績表唔洗唸啦~
一定差到爆~
唉唉唉唉~
呢個下學期一定要努力~
唔係既話要留班嫁~
| | 發表時間:2011-01-22 03:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 26 日 星期日  |
| 2010-12-26 | 分類: 未分類 | 好凍啊啊啊啊啊啊啊啊~
要開始温書啦!
唔係既話一定好多肥佬~
25/12/2010
同我個女女潘潘去街~
去左睇戲~
睇完去食野~
跟住去千色影貼紙相~
之後返屋企一陣~
去左個fd到打牌~
打到6點幾食飯~
9點幾返屋企~ | | 發表時間:2010-12-26 10:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 35 | »
|