| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 12 月 18 日 星期六  |
| 2010-12-18 | 分類: 未分類 | 琴日文藝晚會表演~
放學同翹翹去北江食野~
返去school點名返屋企~
返到去已經3點幾~
4點又要返到school~
挽咩????
我地表演係最尾尾尾~
表演個時個幕開得好快~
後尾個D好好~
表演成功~
 
| | 發表時間:2010-12-18 10:34 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 16 日 星期四  |
| 2010-12-16 | 分類: 未分類 | 嘩嘩嘩嘩嘩∼
好鬼凍∼
今日明明同翹翹好早上左K73∼
點知架車都唔知發生左咩事∼
搞到遲到∼
我地兩個既好記錄就咁花左∼
Miss都話三年都冇見個我地遲到
今日竟然遲到∼
第一至五堂冇咩事發生∼
聽日又表演啦∼
好緊張∼
唔知點呢?
希望明天表演順利
| | 發表時間:2010-12-16 08:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 35 | »
|