| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
| 6C6D gAthering=) |
分類: 未分類 |
朝早補習@英皇.
頂頂,勁趕....
頂頂,次次我趕時間先有不停站列車,SHIP!
搞到遲左15MINS
再頂,英皇要我用一蚊同佢買口罩囉頂頂
不過英皇裝修完靚左好多.
一開門我就見到呀邊個喇,,真索-0-
因為遲到同唔到撈屎坐..下次喇>3<
落堂撈屎就話佢勁驚,都唔佢驚咩鬼?_?
之後就出ST,
呀我真係地獄黑仔王呀,
去到ST諗住打俾APPLE,
點知電話冇哂錢呀頂頂頂.
最後經過一輪擾攘終於搵到佢地,
去到見到有D人冇黎,有D失落,
後來合唔到群,發現自己好似黎錯左,
最後有K唱不得,想死...
好彩greenbox唔係好貴,
唔係真係蝕到入肉..
之後影貼,,
部機影得好靚,
只可惜我唔靚..
之後散水.
the gathering is not so hapi as my expect
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 100 | »
|