星期4,唔屎番學..
11點幾就媽媽剷起身騰去新峰攞書,
媽媽買左好多零食俾人呀,,
最衰我同肥銳都喉嚨痛,冇得食>O<
雙手奉送哂D零食俾人..
嘩啥,,
行上新峰熱到噴噴噴!
嘩啥啥!
媽媽包左封$300ge利是俾人,
我d利是佢都冇包咁大封!!! .\ /.
之後又行番落黎,又熱到噴+_+""
番到家媽媽就好落力咁擦d書,
重叫我幫手,
但我見到d書都頭暈喇@_@
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
晏咒就騰就去寶湖放書and買story bk同學習錦囊
又行去,
真係顛顛地,點解唔搭車呢@@
賣左MUSIC BK,LISTENING,PTH BK 得$30,,
買STORY BK==$30
囧"囧"
之後行左好多間書店都搵唔到學習錦囊呀頂頂!
最後逛左陣就歸家喇.
|