暢暢生日大大大快樂!!!!!!!
o靚妹返黎喇!>v<
好耐好耐冇打qz喇..
今日返生喇,
這全因暢暢,
因為暢暢今日生日呀呀呀~~~
佢今日喺日本過-3-
原本佢上年黎左hk搞千人大派對架-0-
我竟然唔知,好失敗-﹏-
-----------------------------------------------------------------------------
哎喲,今日又創新record喇,7:58先返到學校..
檢討下喇 .\_/.
第一堂係LE+HE
睇美女廚房=)正豆!
RECESS=
跟撈撈ELLA KIMMIE吹水,
GAG GAG XD
IH=
派卷+同ELLA密密針;D
旁人串貢,,,
唔滿意v3v
CHIN=
派卷4&5
卷4--超石石,咁都合格,
分數重OK可觀^V^
卷5--過得去.
RECESS=
吹水WF青山
同小樂反過3關乜料子=_=V
過3關=井字有戲
true or dare=真心話OR大冒出
有趣有趣
MATHS=
借左俾瓊瓊,
CHIS=
派卷,唔多滿意-3-
瓊瓊派歲幣,
THE LAST歲幣..
多謝朱智榮D糖,
好多糖紙呀.好威呀XD
原來瓊瓊今年LAST YEAR喇,
好唔捨得佢呀>_<
因為佢真係教得好好..
我到考試先知道佢GE好.慚愧..
對唔住呀瓊瓊,我會永遠記得你架!
ENG=
睇片,正豆豆,HIGH SCHOOL MUSICAL
paper1成功加FUN!!!!
THX朱智榮耀肥佬
放學=
影班相=)
同忽忽佬影就咪搞我喇,全程哩埋
到同莊莊影即薯(2)出黎,
哎喲,企喺姚玠廷隔離顯得我好矮TIM T_T
影完走佬,
SANSAN見到豆丁,於是喺校門外[目及]仔
BUT,,呢個千年難得GE機會,SANSAN居然淆低.
之後就返屋企LUU
明天FAMILY DAY@MK=D
女孩總希望男孩能看穿自己的心
只因女孩總是口不對心
而傻耕耕的男孩又信以為真=)
|