琴晚執執下房先醒起今日要返學啦啦.
早上賴床賴左10mins,
結果9:40先起到身,勁趕.
返到去啦啦們用左2個鐘畫banner囧.
見到佢地油得咁辛苦,我都櫈佢地辛苦,,
突然好想同佢地一齊跳keoro呀~
小樂你要教我呀!
閃水.
回家勁煲劇.
日久生情
曾共你相識那天 舊情未會老
螢幕的癡癡眼中 換來是控訴
怎麼想到能 一天走進熱愛跑道
大慨一起了相擁過未算好
只因是發覺被愛的恐佈
能生出愛情 問我應不應去禱告
* 我相信是世間說共你都應該登對
我心裡也許輕輕後退
沉澱裡來獨對 期待的一個夢 心醉
這個玄機為誰
這一次願我可以在你身邊不失去
怕只怕忘記了怎去追
只需要擁緊你已不能留下淚垂
和你只好相對 *
明白到初相見好 若然未愛到
時日的兜兜轉中 註定難計數
想得到永恆 只好一再受過傷害
直到一起了相擁過便更好
想可以愛到像世間深奧
能生出愛情 是最好心得有好報
repeat *
我相信是世間說共你都應該登對
也許我已經輕輕默許
沉澱裡來獨對 期待的一個夢 心醉
只有為你伴隨
這一次願我可以在你身邊不失去
怕只怕忘記了怎去追
只需要擁緊你已不能留下淚垂
陪我一生一對
|