friday.
今日好成功地自己起身,太強大喇,,
不過我用左三個字先起到身囉-3-
哎喲,sansan今日遲到tim,好彩佢冇遲到姐~
返到去睇戲本,我只能說有創意和給撈屎10個叻!
maths,
成班大東瓜上身救命乜料xd
recess,
吹吹水與諗對策.
IH,
李SIR的果州群島,
個公厠好開揚XD
CHIN,
莊SIR都唔係人,俾左怒多功課 .\/.!!
ERS,
肥黎真係完全唔理我瞓教-.-v
開頭我都烚一烚就醒返,
但見佢都唔理我,
我就直接瞓喇=)
肥黎真係正豆,我愛肥黎!
recess,
吹吹水,一家三口家庭會議xd
IS,
對下WB咁,,
ENG,
冇淆底,點知條友唔對囉!
做WS,玩DRAMA.
眨下眼就返學喇,
等左NIKI好耐..
之後同媽媽行街,
媽咪今日咁豪GE??
終於都買左鞋喇,
原先諗住買白色,
但喺媽媽同妹妹GE崇擁下,就買左紅色,
試果陣突然醒起呀邊個有,不過算喇,驚佢呀!
在媽媽GE經濟支持底下,我亦終於買左書喇,
不過我重有好多想買呀!努力儲$先!
THEN食野,
接著再度俾爸爸買豬仔/_\
之後直踩紅磡食勁熱氣野,
今鋪死緊喇~~
WHO CAN CHEERING UP LOSS?CAN I?
見到佢咁真係好心痛,好擔心,
告訴我好嗎?我是你好朋友是吧?!我永遠在你身邊的呀!
|