又是星期一。
早上:
今朝我冇遲到呀!叻!
返到去肥佬喺度搞爛gag,
@一寸光陰八兩金 寸金難買盧巧音
@有志者 鄧竟成<--撈屎笑左成日...
more:http://blog.hkcsl.com/home?userId=9713
ass:唔洗落去,正點!
hp:睇報紙.
pe@小聖堂,
懷念那日子.
練啦啦,
班友話要轉型式,
但其實我一直都唔同意..
由於隔離走左過黎[及]我地,所以有感而發:
*[你地成班樣77,及及及,小心俾人打尻7]正點!
同時,我同青山亦醉心研究[咕咕咕咕爆粗法]
經過呢兩堂,我地已經完全揣摩到咕咕咕咕爆粗ge技巧,掂!
聽講隔離話跳keroro軍曹舞,我都好想跳呀-3-
recess:
小樂同青山唔等我,搞到我淆底/_\
IS:
今堂有好多EXPERIMENT,所以冇烚到眼瞓,
**超鐘意肥黎
玩紙杯:肥黎肥黎肥黎肥黎肥黎肥黎 哈哈XD
MATHS:
冇TEST到...
LUNCH:
-HOME-
返到去,FIGHT WF SIULOK XDD
CHIN:
哈哈,我都話我好有信心架喇!
嘩嘩嘩,第一次有貼紙-V-
櫃筒...
IH:
櫃筒...
ENG:
做左一個,之後全程玩-V-
放學,
維妮上身XDD
成個晏晝都喺度整個MUSIC PLAYER,
點知整左成個晏晝,
最後先整唔郁佢,
屌尻染佢!<--哈哈,咕咕咕咕爆粗法XD
激死我喇!!!
特別鳴謝LITTLERED* & 青山!
仆街喇,聽日CL COMMNON TEST呀,實FAIL.我重未做HW,實俾佢罵到仆街...
BRING YOUR SMILE FACE EVERYDAY!:)
|