可惡的星期3.
早上,三人行.
返到去hea,
由於雨天關係,唔洗落去ass,
ass,唔記得嚕.
hp,
班3,
37寸係我嫲嫲腰圍喎!?
maths X2
question of past paper+pyth.theorem
conclusion=hea過.
recess,為了我的SANSAN豬,去左打電話.
書展,令我充滿期待GE書展竟然冇IQ特工,過份!
IH,
好攰,但又唔眼瞓,好辛苦,呢個星期好漫長呀.
CHIN,
這回睏了.
E&RS,
片,肥黎正豆!
哈哈,我講下笑咋,哈哈!XDD
LUNCH,
好好WFSANSAN豬,
唉,次次黎親好好都出事GE,
上次就係我中酸辣米線招,今次就係SANSAN豬中窩蛋牛肉飯招,
都係唔好提喇,講起就嘔心.
返到去,撈屎都BECOME CRACY喇!
IS,
WB,肥黎竟然收埋我本WB!
ENGx2,
馬倩瑩今日冇返,o鼠左過去青山度-v-
對grammar book+listening.
放學,戒粗一定勝!high大了xd.
補習二缺一。
|