| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
| 虛脫 |
分類: 未分類 |
逃避你的視線。
唉,,好攰呀今日,
因為前兩日岩岩去完澳門,都未休息,
第二日就要啦啦+補習+趕hw,
今晚趕hw趕到12:30呀,成1:30要瞓,
呢幾日真係完氣大傷呀-3-
早上,再遲到,,,x_x
返到去趕hw,
唔該哂朱自榮!
之後潛左上去2e搵sansan,
我張飛飛貼紙氹到青山同sansan好開心呀=D
HP,
DF d野...
睇YES!
VA,
今日好似HIGH大左..
朱朱:破左喇破左喇......
成班淫賊XD
呀咩扮無知 \_/ !
RECESS,
又搵SANSAN.
ENG,
成堂都係做WS.
俾肥佬煩左成堂>_<
MUSIC,
我一見到個新老師個樣就覺得悶V﹏V
悶~~
LUNCH,
用哂全副家當去食扮拉麵嘅福麵..囧
返去跟大伙兒吹水-V-
MATHS,
曾令熙條目嘴又開風扇,\皿/
做下CW咁.
CHIS,
林慧琼好惡毒呀
惡毒巫婆!!(**佢唔靚**)
CHIN,
抄問答,
點解我抄得咁慢架!
再次唔該朱自榮!
放學,
哎喲,SANSAN要練啦,
我同青山拍拖放學XD
今日同青山好好傾,好有共鳴=D
我地重終於發掘到我地大家都唔鐘意GE野--突破果隻火柴人
好開心哇!
好朋友!我是介意,又如何?!
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 100 | »
|