下雨了...
成日都頭痛,好辛苦呀!
早上,
下雨了,遲到了,對不起!
返到去做grammar book,thx siuok!
cyc ass:煩,落雨都要人落hall底,好彩有得坐,算學校有番dd良心,
sharing到一半我就烚著左喇,z....z...z...
maths,
hea過.
話做CW果時,因為頭痛就懶左我喺MATHS堂GE第一次喇.
IS,
次次DAY6都睇ETV,我次次都烚著-3-
不過今次冇喎!-V-叻!
RECESS,
眼瞓+上頭痛,我頂唔籲順喇,
成個RECESS都係Z...Z...z....
e&rs,
ws....
video,好欣賞果個人.
CL:奇蹟出現喇!我竟然識做份TEST,不過就係唔識整到D字做gradually COLOUR.-3-
囧GE係,我發現原來我份功課其實已經做哂...
搞點埋個功課就仆上QZ整MUSIC PLAYER,
成功了.我終於成功喇,實在太強大喇,哈哈!
靚唔靚呀,俾d評語呀
arvil lavigne is really nice!
之後梅家皓俾人爆大鑊xd,
其實我都覺得佢好慘.
lunch:
琴日撈屎癲完今日到青山癲,
因為一張校工相,佢笑左半日,
d校工好慘囉!
2d個個都係癲架,癲架!xd<--估下我copy from邊?!
home=)
返到去睇校工相,實在搵唔到笑位..
PTH:
貝貝你好野!
CHIN:
別字GAME,
太好喇,咁就過左一堂喇,
堂堂都玩呢D GAME就好喇XD
ENG:
做WS,又係眨下眼就過喇,正點!
放學返到屋企因為頭痛就瞓左晏晝,
奇異地D功課我可以好快就做完.
頭痛頭痛呀!
|