今日係FAMILY DAY,
真係估唔到撈撈自動參與,興奮!
12:00@火車站
撈撈第一個到,
我第2,
HEHE,今次終於冇遲到喇(因為去街嘛=P)
青山第3,
sansan因為miss左班車所以遲左少少到,
最神奇GE係,佢SD左message話我地聽佢會遲少少到,
但係我到宜家都未收到?_?
喺等緊GE同時,
眼利GE我見到Penny同Kimmie,
佢地俾人捉到用小童飛,
佢地就同條友講佢地得11歲同12歲,
條友又真係信喎,正豆豆XD,
我下試又試下先-V-
等齊人我地就向旺角出發喇,
我地今次GE團長係青山,
而團員就有:撈屎,little_red,o靚妹.
我們的第一站—puff
又係鬍鬚佬puff,
超好味,但係超貴..
不都我覺得都係值GE,
咁難得先黎一次..(惟有咁安慰自己)
我們的第2站—信和
一經信和暴雨瀉~~
首先我地去左CD鋪,
估唔到果度有得預購依晨隻碟!!好感動!!
盛為$130(有簽名架!!)
UM…俾D時間我考慮下 ?!_?!
之後去左青山今次出旺角GE目的地,
一去到漫畫鋪,
青山同littlered都好興奮,
但估唔到GE係,我都有發現!_!
--就係淘氣小親親喇,,
本來我諗住為左淘氣小親親而學睇漫畫,
但經過撈屎2句GE勸告後我就放棄左LUU-3-
接著去左買YES CARD,
青山諗住搵埋果2張砌圖card俾我地family襯埋一SET,
點知差一張搵唔到TvT..
littiered就買佢GE東海龍王,
我就買左張暢暢GEYES CARD+暢暢GE相+依晨GE相+暢暢同食暍GE甜蜜合照.
睇下睇下,又買左張江若琳GE YES CARD同相俾個妹.
揀下揀下就買左廿幾蚊,,都值GE(再次安慰自己>O<)
之後就逛哂成個信和,
落番黎GE時候我就決定左要預購依晨隻碟喇,
揀左file,(佢話個簽名係親筆架!!!)
依晨喺7月中就會飛入我GE懷抱喇@v@
我們的第3站—潮特
旺角真係好衰,
周圍都係D超可愛而我又買唔起GE KUMA>﹏<
我們的第4站—貢茶
超大杯超好飲超抵GE珍珠奶茶,
盛為$12,抵呀=)
我們的第5站—朗豪坊
第一次去,搭長長電梯,
冇mega box果D咁好反.
本人認為佢果度獅子座GE運程一D都唔準-3-
行完朗豪坊就返歸喇.
行過去新世紀,
去到撈屎話去popular,
於是我地又跟埋去,
我地不斷從旁騷擾青山買/唔買漫畫,
我地差少少就成功GA LA,
點知青山到臨俾錢先改變主意..
我地輸左-3-
之後就真係返歸喇,
喺火車站度有條腳毛佬話我地噪,
噪你都味,咁噪落車囉,想上youtube呀,做火車呀叔呀,
照下鏡先喇!
之後跟左撈屎去英皇睇佢影相.
如果littlered都補IS,
littlered family就可以一齊補習喇!
走時又從旁騷擾littlered補/唔補,
我今次一個人做哂正方&反方,
笑死XDD
A HAPPY FAMILY DAY COME TO THE END~


|