今日係正正在式完結EXAM,
今日考CHINESE LISTENNG,
不錯不錯,
LISTENING 果陣,
我一諗起SANSAN呀MA果句:'你發咩明星夢呀'
就笑左出黎XD!
跟住一聽到肥莊把聱,
又笑左出黎,XDDD!
哥,你唔識寫個'窮'字?!
咁都正常GA,
有錢人唔識寫個窮字,好正常
呵,原來個屠字係咁寫喎~
放學=]
又喺新達見到成班仆街,
晨早流流喺個商場跑來跑去,
影哀哂我地恩記.
哈哈,哥哥又大展演技喇,
今次係飾演醬爆+豬肉佬,
笑到我肚都痛XDD
一返到屋企,就仆到咁去怒睇包包,
喪好睇,我竟然唔係感情用事型,係機智冷靜型呢,
暢暢哥你也太帥喇吧!
唉,好洩氣呢,
睇左成日都係睇得果4集...
(因為我瞓左晏覺XD)
衰撈睇哂喇,
你睇住黎,我好快追到你架喇!
之後,
經過青山GE鼓勵+哥哥幫我開AC,
我就打算跟大隊,
轉玩XANGA,
咁第一,就緊係同我個XANGA扮下靚靚先喇,
點知,可能係因為我蠢,
搞左好耐都搞唔掂,
我就發冷喳唔整,
我唔要玩XANGA喇,XANGA好煩呀!!!!!!!!!!!!!
我♥ QOOZA!!!
我今日GE生活就只有我的億萬麵包同XANGA,哈!
哥,我聽到你E一句.我之前GE唔開心就已經唔見哂喇!!!!!!
你放心喇,你聽日一定會玩得好開心,
因為有我這可愛我青山和SANSAN陪伴你MA!
哥哥,青山,SANSAN,
你地聽日要玩得開心D呀!!!
我想睇愛情左右+游龍戲鳳+奇幻逆緣呢!
招人招人!
|