哈,今日去左唱kkkkkkkkk+行街+食糖水..呵呵呵!
唉,,,,
對唔住呀!!!!!!
I'M SORRY TO青山,哥哥,sansan,撈屎!!!!!!!!!!
個死人電話真係死仆街黎架!!!!!!!!!!!!<--我忍唔住喇
一日充3次電,都冇電,囧........
個鬧鐘唔響,
搞到我再一次遲到,頂
對唔住呀!!!青山,哥哥,sansan,撈屎!!!!!!!!!!
唱kkkk
第一次同撈屎唱kkk.
很好,
但係佢識唱唔識唱都唱XD
$44 each ,SO CHEAP!
之後就逛街...
悶....
then,
食糖水,
多芒小丸子+3舊咖哩雜錦
哥,你的演技很浮誇呢!
之後又逛街...so囧!!!!
oh,之後哥哥唔舒服....
bad!
就散band,歸家去了,
哥哥 i'm sorry!!!!!!!
等緊巴士之際,
俾呀媽捉左去買3,,,
7點幾先番到家,
搞到我睇得半集[我的億萬麵包].
♥加油,我要快d煲哂佢!!!!!!♥
|