終於都過去喇,
LEE咁辛苦GE 2個WEEK,
終於都過去喇.
今後考I.H+ENG LISTENING
I.H::
唔識...唔識.....同唔識...
D Fill in the blanks怒難....
今鋪實XXX<--我最鐘意GE粗口,大家自己估喇XD
ENG LISTENING::
重衰,
心不在焉..
一路做,
個心飛左去張床度,
淨係諗住瞓覺..
可能係因為唔夠瞓,
集中力低..
唉...
又係死緊..
不過放學之後,
我就已經忘記哂D唔開心ge野,
拉大隊去左大快活開餐
個鮮檸特飲好好飲呀~~
$21 only!!!!
之後就hea左成粒鐘.
話題係--好睇ge卡通片xdd
我地真係有童真呢!
STMOLANG+XXNUPBALL
我都唔知話你地CREATIVE好呀,定無聊好....
不過又真係幾盞鬼ge
之後就散band,
返到屋企,
就要進行我今日最重要GE活動-----大覺瞓 XDDD"
唉.不過瞓左3粒鐘就要起身補習,
唔想補習呀....><
今日睇到篇好toughing ge news---
http://hk.news.yahoo.com/article/090113/4/a77l.html
奇蹟--nice&toughing name
聽日去唱K 撈屎都去,奇蹟呢!
但我好似冇乜MOOD,
我都唔知點解.....
奸精撈屎,o殊............
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
一條裂縫不知不覺地出現在我們之間
你的一句話,就把這條裂縫縫起,
還比以前更近,更實,更緊
@哥哥我愛死你呢!!!!!@
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
哎呀!
等我重話考完試背左崖上的波兒首歌,
點知已經比TRACY捷左糊
我要快D背哂佢!!!!
波兒 波兒 波兒 魚兒小寶貝
在深藍大海裡 搖擺著尾巴
波兒 波兒 波兒 肚子脹卜卜
脹卜卜 哈哈笑 整天在笑
跳前跳左 轉個圈
一對奇妙腳仔 開心通處跑�n
牽著你走 揮一揮手
真有趣這小手 牽手來喲
只想一起傻傻地跳 教我的心舞動如歌
BooLu BooLu 親親
BooLu BooLu 擁抱
是我心裹最愛的你
紅著臉囉
波兒 波兒 波兒 魚兒小寶貝
在這懸崖邊找到向海洋小屋
波兒 波兒 波兒 肚子脹卜卜
脹卜卜 哈哈笑 整天在笑
跳前跳左 轉個圈
一對奇妙腳仔 開心通處跑�n
牽著你走 揮一揮手
真有趣這小手 牽手來喲
只想一起傻傻地跳 教我的心舞動如歌
BooLu BooLu 親親
BooLu BooLu 擁抱
是我心裹最愛的你
紅著臉囉
波兒 波兒 波兒 魚兒小寶貝
在這懸崖邊找到向海洋小屋
波兒 波兒 波兒 肚子脹卜卜
脹卜卜 哈哈笑 整天在笑
我要快d煲哂d♥我的億萬麵包♥!!!!!!!
|