| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 23 日 星期五  |
[黃伯同果個prefect 含撫大] 粗俗左D 唔好意思  |
分類: 未分類 |
今日真係又開心又唔開心呀......
今日同MS CHANCHAN影相呀!!!
怒HAPPY!

今日我地YELLOW HOUSE攞LA LA隊大獎呀!!!
戰勝GLUE HOUSE YO!
我地今日攞牌,MS CHAN 幫我地影相,
SO SWEET!
  
果個含撚PREFECT捉我用電話囉,
去仆街喇,食膠大!!!!
跟住個仆街含撚大GE冚家剷黃伯就收左我電話喇,
問佢佢呢頭同我講一係今日攞,
一係放完假攞,好我忍你...
當我問佢喺運動場攞定係返學校攞,
佢個仆街含撚大又同我講話要放完假先攞得,
去仆街喇你,去含撚喇你,去食屎喇你,
你個仆街冚家剷,你唔死都冇要架喇,
入老人院喇,呀唔係,老人院都唔收你,
瞓街清道夫都掃你去將軍澳呀!
鬼唔望你生仔冇屎忽,死左冇人同你執骨!
冇仔送終,晚晚俾鬼壓......
-------省下一億字-------
唯一值得安慰GE係我呀媽係鬧佢唔係鬧我^V^..
I LOVE U,MUM!
聽天出街,,BE HAPPY!
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 100 | »
|